×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 5282

צעצועים הצגת סקס לתוך השינה יכול להיות קשה . אתה להיות בסופו של דבר תוכן עם דרך אתה עושה דברים, בדומה ניקוי ארוחות, יש לך שיטת לעשות את זה ואתה מעולם לשקול שינוי. זה משעמם ו מייגע . ב אותו דרך , סקס בסופו להיות מעניינת ו מייגע . אתה דורש כדי לשאול את עצמך, איך אנחנו יכולים לכלול ספייס יחסי המין שלנו? בלמעלה נוכחיות פעמים, נקבות יש לפשוט יותר מינית הסתמכות עצמית ו חירות; יש הם הופכים יותר פתוח החדרת באביזרי מין ואביזרים עבור השינה הסיפוקים ל- להחזיר את ההתלהבות וכדי הניסוי עם זוגם

שימוש באביזרי מין ב המיטה בחדר במהלך אלה ההתלהבות מולא ואינטימי רגעים הוא דבר חדש, אבל לפני אתה ממהר אל רכישה את כיסוי העיניים ויברטורים, אתה דורשים כדי יוכלו בכנות דיבורים על , עם בן זוגך, את האפשרות של הבאת צעצועי סקס לגברם לתוך חדר שינה. אתה כן צריך לשקול בדיוק מה מיני סקס הצעצועים שאתה רוצה לתת חדר השינה סיפוקים. היכרות צעצועים יכול להיות מאוד עדין נושא לזוגות דיבורים על כך בפתיחות על מה היית ליהנות ואשר צעצוע אתה 'd רוצה נוכחי צרכים כדי להיות דבר על ושניכם צריך להיות נוח עם הסדר .

התחל עם ישרים תקשורת

אתה הצורך כדי לזכור הדרכים הטובות ביותר להתחיל דיון על צעצועי מין. בחר זמן שבו שניכם התחושה נוח ו רגוע . אתה יכול להתחיל בשאלה זוגך פתוח הסתיים שאלה על איך הם מרגישים לגבי באביזרי מין. לאחר מכן, תן השותף שלך להבין מה השקפתך לפעמים זכרים עשויים רואים בו סכנה , אבל בכל אופן אם אתה הצעת חיזוקים כי הצעצוע יהיה להיות שם להביא הנאה לשניכם אז החצי שלך במאבק הוא כבר זכו

הסבר שלך סיבות עבור תאוות כדי נוכחיים באבזרי מין למערכת היחסים המיניים שלך. בין אם זה מנסה משהו חדש , או המבקשים כדי לשים ההתלהבות בחזרה לתוך מערכת היחסים שלכם, להסביר איך אתה מרגיש. גם אם אתה 've השתמשו צעצועים לפני עבור עצמי ההנאה ועכשיו רוצים להביא זוגך לתערובת, תמיד לעשות אותם מכירים שלך סיבות וכי אתה לא שואל שלהם יכולת להביא לכם ההנאה .

קניות עבור אביזרי מין

. יש לחלוטין לא מחסור של חלופות כשמדובר קטיף באביזרי מין עבור השינה האלה הסיפוקים. עם האחרון פיתוח של טכנולוגיה , צעצועי מין יש בסופו של דבר להיות יותר מתוחכם , אטרקטיבי , אלגנטי ועוד רגשית כל כך לחפש את אלה יגרום לך להרגיש כי . שיטת

בנוסף הצעצועים, אתה יכול לנצל שמני עיסוי; קרמים lubes ל- עוד יותר דחיפה החוויה שלך. lubes אכיל, ג'לים קרם הם גם פופולרי ואתה למצוא שהם לכלול מאוד חושני המדידה ל- הרגעים האינטימיים שלך .

ג'לים וקרמים קרמים כי הם אכילים או להתחמם עם מגע הן גם נרחב פופולרי. אלה הם נהדר מדריכים לצעצועים אחרים ככל שתוכל שימוש ג'לים קרמים בעצמם או עם אחרים מוצרים . רבים הג'לים הם קרמים הם שימון למטרות אבל לבוא כיף ריחות וניתן בטעם .

צעצועי מין יכולים להיות כיף כאשר תרמתי המשחק המיני שלך וניתן בעצם להביא התלהבות בחזרה למערכת יחסים. כל עוד יש פתוח כנה תקשורת שביניהם אתה והשותף שלך, הצעצועים שלך יהיה תמיד לכלול חדש ו מרגש מימד לחוויות ההתעלסות שלך, המתיר אתה והשותף שלך כדי ליהנות מהם במשך המון השנה לבוא.

Contáctenos

Oficinas

USA 

2121 NE. 202 Street
NORTH MIAMI BEACH,
FL 33179
United States of America
Phone: 1 (786)477-7361

Guatemala

19 avenida 2-48 zona 15 VH 1
Tel. 502 2293 2231