×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 9681

? שינוי הוא היחיד עקבי הדבר בבית SEO לתחום . זהו, אולם , בשל האופי המשתנה של הפלטפורמה הזו ביחד עם מנועי חיפוש שליטה זה עסקים צריך להיות זהירות של כל השינויים.

. הזוכה ב מפתח היא להישאר הודיע ​​ על אמינים מקורות עם חששות אל הכי הנוכחי התקדמות ו סטנדרטים אישרה על ידי רוב מנועי החיפוש באינטרנט. אם אתה מקבל על הצד הרע של רוב אלה השתמשו אתרים , אז זה יהיה קשה שיאפשר לך להגיע אל גדול שכונת של מספר הגולשים.

קישור בניין יש בעצם כבר הבין על ידי ביותר SEO מתרגלים כמו יעיל שיטת של מקבל יותר הדירוג ב- מנועי החיפוש וזה נשאר נכון ​​ עד בעבר; אולם , אתה צריך המלצה ל מקדם אתרים מיוחד בצע מתוחכם קישור בניין טקטיקות ל תועלת. אלה שיטות כוללות עושה שימוש של infographics, ניצול התראות Google ועוד.

. מלבד זאת, שימוש יתר של טקסט העוגן הוא כן בעין יפה על ידי Google כפי שהוא מופיע כמו דואר זבל עושה את זה יכול לגרום אתר נענש . אין דרישת לסכן אותו על ידי מופרזים באמצעות עוגן טקסטים, במקום אתה יכול לקבל הרבה יותר טוב בדירוג לפי ניצול קישורים מדפי האינטרנט, כי הם מאוד רלוונטי.

בין את רב חפצים של האינטרנט היא שלא משנה מה device אתה לנצל; אתה יכול עדיין לנצל כל שלה פונקציות. מאי זה להיות טלפונים ניידים; משתמש צריך עדיין יוכלו לגשת שלך אתר כפי שהוא ניתן לגשת באמצעות מחשבים ניידים או טבליות. חלק אתרי מצליחין לחיות עד דרישה זו, וכתוצאה מכך עני -גישת משתמש טלפונים ניידים. אם יש בעצם לא משופרת הדף שלך להתמודד עם משתמשים ניידים, הגיע הזמן כי אתה עושה את זה. ב אמת , להקטנה משמעותית כמות של חיפוש שאילתות עשה באמצעות טלפון סלולארי תוצאות ב מכירות הפוך עיצוב דף האינטרנט שלך לנייד ידידותי למשתמש

הקטע הבא אולי פקדו אותנו כקורבנות אחד שיטת או אחר: ביניים פרסומות. גוגל יהיה להתחיל מעניש אתרים כי לתרגל זאת בשנת 2016.

אחרונה אבל בהחלט לא פחות הוא ייצור של content . אתה עשויים יש תדיר מתוודעים חומר להיות מלך SEO; בכל זאת, זה רק נכון ​​ אם תבצע אלה באיכות בקביעות. Google נראה לתוך איך אתר היומיום עדכונים רואה בכך גורם ב הצעת בדירוג על מנוע חיפוש באינטרנט. מלבד זאת, חשוב חומר על שלך אתר יכול להיות מצא על ידי Google פנדה. אלה " חשובים" חומר מתייחס מועתק content ממקורות אחרים, כניסה עמודים ועוד. הזוכה ב אפשרות היא לייצר ראשוני content דבר חשוב יחיד על יומי בסיס .

Contáctenos

Oficinas

USA 

2121 NE. 202 Street
NORTH MIAMI BEACH,
FL 33179
United States of America
Phone: 1 (786)477-7361

Guatemala

19 avenida 2-48 zona 15 VH 1
Tel. 502 2293 2231