×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 17958

איזה בין אתה הכלה לעתיד BES יש תמיד הרצוי ו לדמיין שיש תחרה שמלה ? זה פוסט הולך להודיע לך על כל מה הצורך כדי לברר על מציאת שלך האידיאלי תחרה שמלת. כל חומרים כי חתונה אירוע שמלות שימוש כל יפה , אולם אף אחד מהם להתקרב איך מקסים ו הסטורית תחרה היא.

אחורה בהיסטוריה, כאשר כלה היה שימוש תחרה בה חתונה , זה מראה העושר של משפחתך ו שגשוג . זה היה לספר כולם לך שמקורה עשיר בית וכי אתה אולי לנהל להשיג ד בתוך תחרה שמלת הכלה. דברים יש בעצם השתנה מאז, וכי אינו בדיוק מה אנשים לחשוב על כשהם ללכת חתונה . עכשיו אתה רואה יותר תחרה על פינת אוכל בחדר שולחן או הבית שלך , אבל אתה לא רואה את זה כמו סמל של עושר

תחרה אירוע החתונה שמלות הם עדיין בסביבה. הם באמת פופולרי חתונה שמלה . העולם

בקצרה חתונה שמלות

! אם יש בעצם כל זמן דמיין עצמך קצר, שובבה חתונה אירוע שמלת, אז לנסות ו למצוא בדיוק מה אתה יש כל הזמן דמיינו . תאמין לי, יש כמה קצר חתונה אירוע שמלות כי הן למות עבור, אתה אולי רק צריך להסתכל קצת קשה. חלק גורמים מדוע כלות עשויים להרים קצר חתונה שמלה פני ארוך תקן שמלת הוא אם אירוע החתונה יותר מזדמן, על חוף, בבית משפט בית, מעיין קיץ / חתונה , או אפילו אם הכלה פשוט הרצונות להיות שונים

קצר שמלת הכלה ש גם מסתיים להיות פופולרי עבור כלות כי רוצים להיות 2 שונים שמלות כלה קלילות עבור יום החתונה. הם יהיו פקיד ו קלאסה שמלה עבור שלהם אירוע ולאחר מכן בשלב כלשהו במהלך הקבלה שלהם, הם יוכלו שינוי לתוך יותר שובב ו סקסית קצרה שמלת.

שונים סוגי בדים

. גילוי את תקין חומר הוא פשוט כגון מציאה את תקין בצורה שלך חתונת אירוע שמלת. אני מקווה כי תיאור של מובילה 5 חתונה אירוע שמלה בדים יהיה לסייע לך גילוי את אידיאלי שמלה !!!

Satin- כאשר אתה מסתכל על סאטן בד , אתה רואה את משטח shinny ו שטח הפנים אפקט זוהר כי תוצאה מושך. ביותר של זמן, חתונה אירוע שמלות יהיה מיופה שלי כולל תחרה, חרוזים, או אבני חן כדי להפוך שמלת יש גלאם יותר.

משי -זה הוא הכי מפואר בדים מיוצרים . זה חומר הוא מאוד נושמים גמיש. זה גם מאוד זורם ו מחמיא ל- טיול ב. בגלל של חלקה שטח הפנים יש את זה, זה מקלות ומתאים גוף של כלה לעתיד כי הוא מהממת רוצה מקסים אירוע החתונה

Organza- זה נמנית נוקשה חומרים כי תוכלו לגלות כשאתה הולך קניות שמלת כלה. בשל העובדה כי של נוקשות זה בד , תוכלו כנראה discover אותו שמלות כי חצאית מלאה או רב . תוכלו גם למצוא זה חומר עם כיסוי תחרה אור על זה גם תחרת . כל זמן מוסיף נוסף ל- תוספת זקן זוהר בד .

בדרך כלל רך ברוקד הוא השתמשו עבור אירוע החתונה שמלות כדי לגרום להם להיראות יותר רשמי ו מסוגנן . אתה עשוי לראות אלה מסוגננות שמלות ב מלוכה חתונות כי עולה . מצב

Chiffon- זה האחרון מעין חומר הוא אחד שנופל לאורך הגוף נתקע שלך מושלם על ידי צורת הגוף שלך. זהו אור חומר שבו אתה יכול שקוף בשכבה אחת, כי הוא גורם מדוע קרובות תראה מספר שכבות על שמלה . אלה הם כן קרובות מיופה ל- להוסיף יותר השפעה ב- מיטב שמלת הכלה.

Contáctenos

Oficinas

USA 

2121 NE. 202 Street
NORTH MIAMI BEACH,
FL 33179
United States of America
Phone: 1 (786)477-7361

Guatemala

19 avenida 2-48 zona 15 VH 1
Tel. 502 2293 2231