×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 16385

. גילוי את האידיאלי מורה עבור שלך ילד יכול להיות קשה ו הזמן- רב עבודה. אני מקווה אלה צעדים תאיץ החיפוש שלך תהליך ו עזרה אתה למצוא את מושלם מורה עבור שלך. ילד

זיהוי את צרכים מ ילד.

. הזוכה ב הראשון פעולה ב גילוי את מורה מושלם עבור ילד היא לקבוע מה סוג סיוע ילד הצרכים . אם שלך ילד יש ממצא החוצה נכות אז גילוי מורים המתמחה מגלים גישות עבור החניכים עם שלך ילד 's בידיעה נכות יפיק סביר טוב תוצאות.

גילוי מוסמך מורים פרטיים

תוכל רוצה כדי לגלות כמה חונך כי למלא לדרישותיך כמו הוקמה ב ראשונה צעד . בשעה זו הבמה אתה רק במטרה מבנה רשימת עסקים ל- מחקר עוד יותר. ישנם רבים מקומות אתה יכול נראה למצוא אפשרי מורים. ספר סיוע מטפל הם מעולים משאבים - הם סבירים ל- יודע רבות שיעורים עסקים ב שלך מיקום וניתן עזרה אתה למצוא חונך כי להשביע שלך ילד 's דרישות. מבוקש אחרים הורים עם ילדים עוד גדול מקור מציאה שירותי מורים. הם עשויים יש ניסיון עם שיעורים חברות וניתן מעידים איכות שונים שירותי מורים. שיעורים מקוונים ספריות הם כן מצוין משאבים. מדריך אתרים הדרכה יש נטייה יש גדול בחירה של מורים, ערכות והם לאפשר לך עיון לפי עיר או נושא .

הערכה מורים פרטיים שפות פרטיות

. למחרת צעד היא ללכת מ הרשימה להעריך כל שירות שיעורים בלמעלה פרט . אתה יכול לפתח רשימת חששות לך רוצה שענה ולקרוא שיעורים עסקים או מורה כדי למצוא את תשובות . לפני אתה להתחייב על כל דבר שאתה ואת שלך ילד צריך יש מקדים פגישה עם מורה אשר היה באמצע שיעור שלך ילד .

Contáctenos

Oficinas

USA 

2121 NE. 202 Street
NORTH MIAMI BEACH,
FL 33179
United States of America
Phone: 1 (786)477-7361

Guatemala

19 avenida 2-48 zona 15 VH 1
Tel. 502 2293 2231