×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 16381

. לקבלת רבים אמהות ואבות מנסה ל- להרים את אידיאלי מורה פרטי מחשבים, זה יכול להיות קצת כמו לקטוף מכונית אם אתה 've לעולם drivinged מכונית אחד לפני . יש המון "ידידותי למשתמש" הדרכה משאבים הראשונה עת רכב רוכשי יכולים למצוא באינטרנט, גילוי מישהו ל- עזרה אתה להבין כיצד לבחור את מיטב מורה הוא הרבה יותר קשה, למרות להדריך אותך להרים עבור שלך בן או שלך הבת אולי גם להיות מכרעת הרבה יותר החלטה כי משפיעות עתידם מ רב אחרים אתה תצטרך לעשות

למה זה כל כך חשוב כדי בחר החונך Right

אם הילדים שלנו הם נתקל בבעיה עם שלהם ביטחון עצמי או פשוט נתקל בבעיה עם הכל; אמהות ואבות מי יודע שלהם ילדים מספיק טוב להבין מלא היטב, כי חשיבה הם יוצרים כדי לימודיהם יהיו גדול השפעה על ביצועיהם . ואת היחס הם להקים הוא בעיקר נקבע על ידי שלהם סביבות.

אתה להבין כיצד המעמד שהם להישאר בבית הספר יש גדול השפעה על כמה טוב הם לבצע ? שונה מורה ו שונה קבוצת לספסל הלימודים יכול לעשות ענק הבחנה קרובות . ובכן לשקול שכאשר אנחנו מדברים טוראי אחד על אחד מורה, את הבדל כאן יכול להיות אפילו גדול . אם אתה מקבל מורה שאינו להבין את שיטת שלך ילד מגלה הטוב, שעושה כל שיעור משעמם או מייגע ועושה לא לעשות מגלים במיוחד רלוונטי ל ילד, אזי כללי החוויה תהיה שלילי אחד .

. אם ילד או ילד יש כבר הוקם שלילי כלפי תחומי הוא דורש יותר עזרה , אז זה הדבר האחרון שאתה רוצה . קבל מורה שיש לו את היכולת ל- לשנות את דרך שלך ילד חושב ומרגיש כדי לימודיהם ב ביקורת אוהדת דרך בכל זאת, והשאר ליפול מקום משם.

האם הם מורה או כל שעליך לעשות הוא המתאמן?

. כל שעליך לעשות הוא כגון מאוד ראשונה עת רכב רוכש עשוי מחפש מכונית "שהולך מהיר " או כי הוא תקין , המון רבי אמהות ואבות שנמצאות בטוח מה לחפש מורה להפוך את אותו טיפוסיות נחות. לכל היותר טיפוסי אחד הוא כי בכיתה ספר מורה הופך את מיטב המורה. בעוד בכיתה מורה בהחלט יצטרך חלק האידיאלי חוויות והבנות על מגלים ועל בכיתה הלימודים , לא כל ספר מדריכי לעשות מעולים מורים ולא כל נהדר חונך ספר מדריכים.

תווים - A טוב מורה האם אנשים בודד

לכל היותר חיוני יחיד מאפיין של כל גדול מורה הוא היכולת ל- לתקשר באופן שעושה את הלומד והתחושה נקבע, נלהב ו בטוח ב יכולתם מאסטר להתעלס מה קשיים לבוא . כדי מנסח זאת פשוט, מצוין מורה חייב יש גדול אנשים היכולות , במיוחד כשזה מגיע עושה מגלים מהנה ו מעניין עבור צעירים סטודנטים .

הם צריך יש את היכולת להסביר מורכב עקרונות ב דרך כי ' הגיוני' כדי הסטודנטים שלהם ו צריך יוכלו לעשות זאת באופן כי מניע המתאמן רוצים לעסוק בדיוק מה הם לגלות. לא משנה בדיוק מה המנחים אישורים , ניסיון בעבודה או חכם הכותרת היא, אם הם לא מסוגל לעשות את זה אז הם ייכשלו ילד .

בעוד המון ספר מדריך 's ו מאוד מוסמך מקצועות הם מעולה ב עושה את זה, אנחנו יש לא גילה כל משמעותי חיבור בין אלה יחיד מייחס וכל בפרט אישורי. במקום , אנחנו למצוא ניכרת חיבורים בין אלה מאפיינים ו ספציפי אישיות מאפיינים . בגלל זה, טוב שיעורים עסקים יהיה ותסתכל א מורים אינטראקציה סגנון ו אישיות ; לא רק התארים הם מחזיקים או סימני שהם מושגת בבית הספר או באוניברסיטה.

Contáctenos

Oficinas

USA 

2121 NE. 202 Street
NORTH MIAMI BEACH,
FL 33179
United States of America
Phone: 1 (786)477-7361

Guatemala

19 avenida 2-48 zona 15 VH 1
Tel. 502 2293 2231