×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 16380

בשל החשיבות הגוברת חינוך, רב אמהות ואבות ובתי ספר להרים ל- עבודה עם מורים . רב אמהות ואבות לא בדיוק להבין מה עושה מצוין. מורה

מורים פרטיים תדיר מאמינים שהם גם מוסמך בשל העובדה כי הם יש הולם הבנה של נושא . המון אנשים נגיד שאדם יש די הבנת של הנושא, אלא שאז הוא יכול להרצות נושא. זאת, יש המון אחרים היבטים להיות גדול ויש להם הולם הבנה ב נושא לא בהכרח להפוך את מורה טוב מורה

מטבע הדברים, הבנה העניין נושא הוא חיוני להיותו טוב . אין מורה הוא מסוגל כראוי לתאר חומר ל- שתהיה לי קשה בזמן סטודנט אם הוא לא להבין זה מספיק טוב עצמו. זה לא מציעים כי מורה צריך יש כל אחת קטן אלמנט של לשנן נושא . אבל בכל אופן החונך צריך יוכלו להבין העניין נושא לאחר קצרה הערכה לפני הפגישה

קל ידע של נושא הוא בדרך כלל לקוי להיות גדול . מורה צריך יש נכון ​​ הבנת נושא . מנוסה מורה למתמטיקה אולי להבין הנוסחה ריבועית אבל פנטסטי יכול גם להשיג זה . מורה לספרות טוב comprehends העלילה סגנונות של כדי Kill א Mockingbird. . מורה פרטי מעולה גם מבין ההיסטוריה מאחורי ספר .

הצלה נפלאה מורה צריך להיות ידע מורה. ככל חווה את המורה הוא, ככל הנראה הוא יהיה כתובת את סטודנט 's בעיות . מנוסים מורים פרטיים בכלכלה צריך בתחילה לחשוב על הצעת וחונכות חברים ובני משפחה לפני לחייב עבור שירותיהם.

נוסף חיוני היבט של שיעורים הוא נתקל גדולות אינטראקצית מיומנויות . מורה צריך לא רק להבין את הנושא אולם גם יש את היכולת מספיק לדון זה. מישהו עשוי יש את היכולת תיקון כל במתמטיקה בעיה בכל אופן הוא לא יהיה בהכרח להפוך הפתרון שלו מובנת אל סטודנט .

מורה פרטי מעולה הוא טוב של סטודנט 's ביצועים . בדרך כלל, החניכים לא להבין בדיוק מה שלהם בעיות בקורס הם. הם תדיר פשוט יודע שהם מתקשה או שהם מקבלים ציונים גרועים. 'מצוין מורה יכול להבין מה מקומות ו מוטעות את סטודנט יש וניתן אספקת הערכה של אלה מסוים הנושא locations .

. נוסף מאפיין של מצוין מורה הוא היכולת ל- להבין את המתאמן 's נסיבות . סטודנטים שעובדים עם מורים כלל ש הרגיז ו מורה צריך לא מעולם להפוך את מצב אפילו גרוע.

Contáctenos

Oficinas

USA 

2121 NE. 202 Street
NORTH MIAMI BEACH,
FL 33179
United States of America
Phone: 1 (786)477-7361

Guatemala

19 avenida 2-48 zona 15 VH 1
Tel. 502 2293 2231